Pagina's

zaterdag 23 juni 2012

Afgewerkte bestellingen en eerste roosje uit FIMO

Afgewerkte bestellingen


Deze ring (25mm) en oorbellen (17mm) zijn
overtrokken met een stofje van Petit Pan 'Sioux Rouge'


De ring (25mm) en oorbellen (17mm) overtrokken met een stof van Kokka
Het materiaal voor de roosjesoorbellen kocht ik bij Hexagoon.


Ik wil 1 persoon heel erg bedanken, namelijk mijn buurvrouw voor haar restjes stof waaruit deze oorbellen (en zo veel anderen) gemaakt zijn.



Een nieuwe ontdekking: FIMO

Omdat ik het vervelend vind om steeds te moeten afhangen van de winkelvoorraad, heb ik besloten om zelf mijn roosjes vanaf nu te maken (of toch te proberen).


Ziehier mijn eerste FIMO-roosje :)





Ik ben er best fier op, straks verder oefenen. Zo plezant :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten