Pagina's

maandag 11 juni 2012

Meer foto's, meer uitleg

Omdat mijn vriendinnen zo enthousiast zijn, ga ik ook juwelen voor hun maken en dit voor een goedkoop prijsje. Om jullie/hun een beter beeld te geven van de groottes en mogelijkheden heb ik nog foto's getrokken :)
Ik wil mijn vriendinnen echt bedanken voor hun enthousiaste reactie, dat deed me echt deugd :)



De oorbellen zijn overtrokken met stof.

En ik heb al wel een voorraadje :p

De stekertjes zijn erop gesoldeerd (met dank aan papa voor de hulp)









Net zoals de ringen ook gesoldeerd zijn:
Hier zie je ook dat de ring verstelbaar is onder het stofje.


Onderstaande ring was iets te warm geworden...woepsie..., dan maar een cadeau voor de vuilbak :)
Dan nu de gelukte ringen uit stof wanneer ik ze draag.



De plastieken roosjes/schijven plak ik erop met secondelijm. Zeer sterk, mijn vingers waren bijna aan het flesje vastgeplakt.



         




 Nu ik oorbellen kan solderen, zal ik mijn kapotte oorbel eens maken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten